Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah

My Frenzy :)

berceloteh saja~

like mother, like daughter :)

actually, i miss damn much my lovely mom..
hmm, semalam mak kena operate kali ke3 untuk buang nanah kat kaki kiri tuh,
doc buang sampai ke betis mak, sian mak taw menahan kesakitan :(
soo, semalam aku tido semalaman kat hospital sebab nak teman mak.
actually, tak rancang pown nak tido sana,
tapi, dek sebab darurat hujan bukan main lebat sekali hingga ada guruh,
membuatkan aku takot nak balek rumah. huhuhu~
aku tak leh nak imagine kan kalau sepanjang hayat mak kena dok atas wheel chair.
*bak kata awie dalam cerita Hantu Kak Limah whilcha*
n abah pulak tengah sebok mencari whilcha tok mak.
hmm, ntah lahh aku pown dah pening pale fikirkan semua nie.
abah pulak suroh aku sapot duit nak beli whilcha mak tuh.
maafkan akak abah, akak sebenarnya tak mampu nak sapot.
akak pown just harapkan duit belanja harian yang abah bagi,
n harapkan duit gaji keje jekk.
so, raya taun nie aku bincang gan abah pagi raya nanti aku nak buat nasi impik,
n ayam masak merah. *my fav n ajaran dari my mom*
n then nak beli kerepek-kerepek bagai yang mak pesan tuh lagi.
nak kemas-kemas rumah lagi.
ouhh my goshh banyak doe keje aku nanti.
maybe dulu aku tolong mak buat keje,
tapi sekarang kena buat semua.
tak pe fy, kena banyak bersabar n buat semua gan slow oke !!
*yes !! i can do it !*
apa yang aku harapkan sekarang,
moga mak cepat sembuh n baik gan sedia kala.
tak sabar sangat nak menanti kepulangan mak kat rumah kita.
*home sweet home !!*

2 comments:

  1. singgah sini sambil folo ur blog..

    ReplyDelete
  2. sabar ye dik...moga mak adik cepat sembuh...akak marina bacer sini...

    www.marinfazli.blogspot.com

    ReplyDelete

sila komen yey ??
nanti fiffy reply
kalau ade mase =)