Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah

My Frenzy :)

hati yang membara~

rasa berasap telinga nie~


@#*&%**^^**^)_+*^$##&(*^()(!$^((&^((^&%^**^#!!~))__*&%%)(^$&$#&(^$&*(^(&%(^%(^%^%)_&)&^^^$@)(@^%&(+)&%$%*^%*^*^$@!!&*%#*)_(&%%^^(@)@*%@@_@*@^#$!+~(^$&(@)@(@(((*@&@%@%^@^@^@^@(@)@)@)@()@*@&&@&
 
hmm, dah membara rasa marah aku nie.. sampai menaip pown dah tak betol dah dek sebab perempuan banjingan tuh !! ehh, amat siall lahh perempuan tuhh !! bajet macam bagus pulak, aku malas lahh nak mention nama dye kat sini, nanti kau yang malu kan ?? soo, biya aku tak payah mention nama kau lagi bagus oke !! actually perempuan tuh da melampaui batas perangai dye, sejak aku kenal dye aku banyak bersabar n bertahan gan perangai kebudakan dye tuh !! umor jekk dah 20an, tapi perangai mengalahkan kebudakan betol..nak cakap pown cakap depan-depan lahh kan ?? tak payah nak cakap pasal aku kat fb n nak buruk-burukkan aku pulak !! aku memang amat pantang betol bila ada orang yang berperangai macam tuh.. she likes manusia bertopengkan seth tan betol !! memang aku marah sebab aku dah hilang sabar gan dye tuhh !! macam bestie aku sorang nie cakap, umor jekk dah 20an, tapi tak mature langsung !! siyes macam bebudak tao tak !! grrr aku amat menyesal sebab terjumpa menusia macam kau lahh ngekk !! 
*ahh persetankan tuh semua* nasib baik dah nak habis belajar dah, kalau tak memang sampai bila-bila aku menyampah tengok kau !!
 
P/S ; selagi kau tak mintak maaf kat aku, selagi tuh aku takkan maafkan kau oke !!




No comments:

Post a Comment

sila komen yey ??
nanti fiffy reply
kalau ade mase =)