Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah

My Frenzy :)

perbicaraan cik fiffy~

Assalamualaikum :)
dah beberapa hari aku tak update blog kanzz ??
oke lahh hari nie aku nak story mory apa yang sudah terjadi dan apa yang akan terjadi kelak.. 
jom kita dengar celoteh aku nie yee..

perkara yang sudah terjadi ;
hmm, nak tao tak my lovely mom masuk hospital selasa baru-baru nie :(
dek sebab kesakitan yang mak tanggung selama nie buat mak mahu pegi ke hospital..
aku sedey, menangis bila terkenangkan keadaan mak macam tuh..
tapi, aku hanya mampu berdoa kepada ALLAH..
doc cakap dua-dua kaki mak kena operate nak buang benda-benda yang ada dalam kaki mak tuh..
aku hanya terdiam, dalam hati aku berdoa moge doc akan buat yang terbaik untuk mak..
pada hari yang dijanjikan tuh iaitu hari rabu, mak pown kena operate..
then, after mak kena operate, 
doc cakap kaki mak belah kiri kena korek buang nanah kat bahagian buku lali tang kanan,
kaki kanan pulak kena korek jugak buang nanah, tapi sikit je yang dibuang..
sooo, punya full cerita lahh kanzz, sebab aku pown malas nak taip panjang-panjang takot korang pening..
petang semalam pukul 5 lebih tak silap aku, mak kena operate lagi sekali kat dua-dua belah kaki tuh..
kaki yang kena operate kaki kiri doc korek buang nanah sampai kat sebahagian betis,
kaki kanan pulak kena korek buang nanah lagi sebab nanah dah sampai ke tulang,
sooo, doc buang tulang tuh sebab tulang sudah tak berfungsi lagi.. 
*sedey wukk :( * 
then, abah datang nak tengok mak, so time nak balik abah amek tulang kaki mak tuh nak tanam..
but, hari jumaat n sabtu aku ada lahh jaga mak 2 malam..
hari nie kena balik sebab aku kena kerja..
btw, moge mak cepat sembuh yee :(
terkenangkan apa yang berlaku :(


perkara yang akan terjadi ;
dek sebab keadaan mak jadi macam tuh, raya taun nie macam tak ada pape makna buat aku..
yes !! tak ada nasi impik, rendang ayam, kuah lodeh n kueh-kueh raya :(
semua tuh dah tak ada tao tak.. hmmm~
kali nie raya hanya simple-simple bagai n rasa macam tak raya jekkk..
taun nie aku rasa tak sama cam raya-raya taun lain..
hmm, maybe mak akan beraya di hospital, sebab nak tunggu sampai luka mak sembuh dulu..
soo, taun nie aku hanya beli kerepek-kerepek yang aku suka makan tuh,
n just kemas-kemas rumah macam selalu aku buat tuh.. 
I MISS U MOM !!

P/S ; tuh jela yang aku dapat sampaikan celoteh + bebelan aku kat u all..













No comments:

Post a Comment

sila komen yey ??
nanti fiffy reply
kalau ade mase =)