Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah

My Frenzy :)

sedey, sedey, sedey yang teramat~

bear nie pown sedey jugak kanzz~ hmm


tadi encek faris sayang aku cakap,
jari dye kena mesin kat tempat koje dye !
then, aku pown col dye nak tao citer lanjut bagai~
dye cakap ghupe mesin tuh cam jejari motor laa tak silap den..
then, tah camne jari dye leh termasok kat mesin tuh..
mau tadi aku tak meraung bagai cam orang gila meroyan !!
 aku sedey tao tak orang yang aku sayang jadi pape..
soo, dye pown dapat mc 5 ari..
pesanan cik fiffy muncet;
b duk diam-diam kat rumah ye !!
jangan nak gatai-gatai bagai nak merayap..
duk rumah, rest banyak-banyak n makan ubat !
kalau makan ubat nanti cepat sembuh,
n b leh g koje cam biasa kanzz~
ingat taw pesanan syg nie !!
i love you b~
♥♥♥

No comments:

Post a Comment

sila komen yey ??
nanti fiffy reply
kalau ade mase =)