Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah

My Frenzy :)

hari yang dinantikan sudah tiba~

senyum panjang lebor yee miau nie~


 
Assalamualaikum :-)
alhamdulillah.. arini presentation aku gan ziry dah habis dibentangkan bagai.. cik syira pown ckp slide kami oke, n tak dela problem sangat kanzz~ aku pown tadi baca penerangan nye macam robot jee, dek sebab ada penerangan nye yang panjang lebor bagai nak rak ! sampai cik syira n nabil ckp nak tertido bile dengar presentation aku.. hmm, whatever laa kanzz, janji presentation kami dah habis dibentangkan.. nie pown ada lagi yang belom habis wat presentation.. hope korang berjaya yee !
aish, tak lama lagi nak bulan pose.. aku rasa hepy n tak sabar pown ade.. sebab bulan pose kan bulan yang mulia bagi umat Islam, soo, aku pulok time bulan pose mesti tak miss wat kueh cara *ala2 kueh kura2 tuh*.. taun lepas memang save duet abah nak beli kueh tok aku, sebab aku wat kueh sendiri ! yelaa family aku suka beno gan kueh popia basah.. aku dah laa tak suka n tak minat, wekk~ taun nie tak tao nak wat ke x.. sebab kalau kelas aku habis petang sempat aku wat hah senah?? senah menjawab; tak sempat kot !! kalau tak sempat tak pe balek kelas kan aku leh singgah stadium, kat sana kan ada bazar ramadhan.. otw nak balek tuh leh je singgah sana kan?? kalau pasal baju raya ke, persiapan raya ke.. toksah dok tanya kawe, kawe tok sedio apa pown lagi *kecek klate pulok aku nie*  huhu~


No comments:

Post a Comment

sila komen yey ??
nanti fiffy reply
kalau ade mase =)