Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah

My Frenzy :)

my story mory~

i love beach~ tenang je ghasenye :-)

Assalamualaikum semua :-)
bz bz n bz jekk memanjang aku nie kanzz~ yelaa bz gan assingment yang tak henti-henti bagai di bagi oleh lecturer-lecturer aku.. huhu~ now aku lepak kat cc my bestie hanim.. saja lepak sini sebab rindu laa katakan nak jumpa.. mana tak nye dye dah habis studies kat sini, n now dye koje kat cc bawah kolej aku nie.. even dye koje dekat gan kolej aku pown, bukannya senang nak jumpa.. sebab dye koje part time kat indah water.. hmm, kira oke laa kan, asalkan kau dapat koje n rezeki halal sudah ! hmm, koje-koje yang di bagi dek cik shira pown dah siap aku wat.. tinggal koje ziry pulak cari balance yang tak dapat lagi .. dah laa nextweek ari isnin aku gan ziry kena present kan koje yang kami wat.. hope sesangat koje-koje kami berbaloi laa kanzz~

aish sebok aku berbual bicara bagai nie, teringat pulok kat si keding aku nie *my faris sayang* .. tah dye dah bangun dari tidor belom gamaknye.. malam semalam kami text kejap jekk, sebab dye kepenatan koje seharian.. sian ye si keding saya nie, hehehehe~ btw, i miss you laa honey !!~ nextweek dye gaji, tapi aku cakap tak payah laa jumpa sebab sian gak tengok dye tiap-tiap dye gaji nak hangout gan aku jekk !! sooo, time dye gaji 20ari bulan nanti baru kami jumpa n date bagai laa kanzz~ ingat minggu depan nak tengok wayang gan ila n hana *maseh mencari waktu yg sesuai nak tengok wayang*.. depe nak tengok citer sekali lagi *alaa, yg ada citer mia tuh....* .. but, tunggu laa kita cari masa yang sesuai yee !~


No comments:

Post a Comment

sila komen yey ??
nanti fiffy reply
kalau ade mase =)