Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah

My Frenzy :)

celoteh si cik fiffy~

*saya sangat comel kanzz~ *



Hye all~
fuh memang pecah rekod aku arini 1 ari 2 tittle aku nak story kat sini.. memang tamak seyh !!~
tak pe laa semangat nak potpet-potpet bagai kat sini apa salahnye kanzz~ hmm, skunk jam dah menunjukkan dah pukul 12.37 p.m ?? jap g kul 2 aku ada kelas gan encek aizam.. tadi aku, ziry, sha, zarul n nabil g makan kat kedai nur ayu *ayu nur, suka menterbalikkan fakta ! * ziry story kat aku pasal perangai budak-budak kelas kami yang rajin sesangat datang kelas.. leh dikatakan dapat pujian yang sedap-sedap bagai dari cik asmah n sampai cik asmah suroh encek aizam keluarkan surat cinta tok bebudak yang rajin datang kelas nie.. sooo, gan bangganye aku cakap kat ziry; usoh lerr kita nak amek tao hal bebudak tuh .. be yourself sudah !!~  gitu gak gan nabil cakap benda yang sama gak.. aku bukannye apa, malas nak sebok-sebok kan diri masuk campor hal orang, sedangkan diri sendiri tah ke mana.. ye dok ?? sooo, prinsip hidup aku, be yourself n wat dono sudah ! peduli apa orang nak cakap pasal kita..
melainkan kalau dah melampaui batas sampai nak merasa penumbuk n penerajang aku nie berani laa wat pasal gan aku.. jangan fikir aku nie gurl aku takot ea ?? tak semua gurl pengecot macam tikus oke ! *apa aku merepek nie senah ??? * apa yang penting kalau tak puas ati ke, tak suka aku ke, nak ngutok aku bagai ke, please berdepan oke ! tak payah nak tulis kat fb macam-macam pasal aku .. n also tak payah nak tunjuk kau tuh seorang propa laa !!~ be yourself sudah !

No comments:

Post a Comment

sila komen yey ??
nanti fiffy reply
kalau ade mase =)