Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah

My Frenzy :)

hari yang ceria~

sunflower?? teringat aku kat danny dye panggil aku "cik fiffy sunflower"


Assalamualaikum semua :-)
fuh saban hari, menhitung hari aku nak update belog aku nie tak BER-update pown.. dek sebab kesibukan yang melanda bagai *aish pe aku merepek nie, muka mintak kaki betol laa !!* huhuhu~ aku skunk memang agak bz jugak n tak de masa doe nak update belog, on9 fb pown guna hanset jekk !! actually aku banyak mende nak story mory kat u all, tapi tak tao mana satu aku nak story mory nie *pewhh tamak seyh* 
oke laa aku story mana yang aku ingat jela ea.. hm, masuk arini dah 2 ari ada ceramah agama kat kolej aku untuk bebudak JPK *termasuk bebudak SK, MK & PSB* yelaa ceramah-ceramah nie tok kita jugak, rugi seyh kalau mekeme tak pegi.. huhuhu~
hmm, patot petang nie kelas encek Aizam ada, tapi dye cakap tak de kelas laa pulok.. aku nie pulak pas habis ceramah kat dewan, dok sebok kata balik rumah mau tido.. gantok seyh !! soo, before balik rumah cam bese laa kan mesti kena singgah beli makanan tok bawak balik rumah.. hm, tadi aku pegi gerai makcik melayu + indon *main pakai slumber jekk panggil camtuh, ate dah tak tao pe nama gerai tuh tibai jelaa* beli bihun goreng + telor dadar + sambal sotong (my fav seyh !!)  so, balik rumah aku makan n kongsi gan mak aku.. kesian pulak kalau tak kongsi, dah dimintak mesti lahh diberi kanzz~ tapi, fikir balik malas pulok nak tido sebab dah plan gan televisyen aku nak date bagai gan dye.. hahaha~ yup ! aku nak tengok citer sajundai kul 4 nanti, spongebob kul 5, n lastly my fav story nikita kul 5.30.. sooo, camne aku nak tido?? haiyaaa~
soo, balik pada kesah ceramah tadi.. memang berbaloi pe yang aku dapat lepas kena diceramah bagai oleh penceramah.. ia banyak tentang hukum-hakam dalam ISLAM.. n tetiba pulok aku terasa nak jadi budak baik.. hahaha~ my mean nak jadi terlebih penyabar dan teros bersabar + elak dari menjadi keras hati + buang sikap keras pale *hakikat nye diri aku memang cmnie*  insyallah, aku cuba tok perbaiki diri aku nie ye.. tapi, skunk nie aku jenis straight forward jekk !! malas nak cakap banyak.. sooo, selagi aku leh bersabar dan teros bersabar aku akan bersabar *macam lirik lagu Aishiteru jekk kanzz~*

No comments:

Post a Comment

sila komen yey ??
nanti fiffy reply
kalau ade mase =)