Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah

My Frenzy :)

hangout bersama bebudak BLOGGER PERAK~

ain, akma, az, n farah


Asslamualaikum semua :-)
oke laa arini aku nak story mory gan u all pasal tittle aku arini.. hehehe~
sabtu minggu lepas aku, farah n bebudak BLOGGER PERAK hangout bersama, jenjalan n berkenalan sesama sendiri.. best, memang best jugak sebab depe pown jenis gila-gila cam aku.. hahaha~
actually kami berenam jekk keluar, tapi ada lagi 2 orang bebudak blogger join kiteorang.. terdiri daripada farah, ain, akma az n aku n yang baru join tuh namanya mirul n kak amalina.. kami g makan-makan, jenjalan sambil cuci mata, karoke *fav aku seyh* memang best gegila aku cakap hangout gan depe.. tambah-tambah aku nie kan suka wat lawak bodoh tak bertempat, memang kami gelak sakan laa kanzz~ rasa cam nak terburai jekk isi-isi perot nie taw.. nextime kalau ada masa kita hangout lagi yee korang!! n sory kt mirul n kak amalina sebab pic korang tak dapat fy display kan..
*dah tak tao nak taip apa dah sebab rasa excited sesangat nak menaip!! hahahaha~*


muke ceria dapat pegang buku,
tapi tak beli pown~
ain n aku~
farah n aku~
me, ain n farah..
aku gan farah wat muka bangga dapat pegang cd justin bieber~

korang memang terbaikk laa guys!!




No comments:

Post a Comment

sila komen yey ??
nanti fiffy reply
kalau ade mase =)