Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah

My Frenzy :)

hari yang best & hari yang tak best~

 saya demam :-(


Assalamualaikum :-) 
oke laa arini cik fify nak story mory 2 tittle iaitu hari yang best n hari yang tak best..
hari yang tak best :-(

aish, dah satu minggu kot cik fify tak ber-update blog kan?? *arini saja nak guna nama cik fify pulok yepp*
yup, excuses yang sama iaitu cik fify bz !! hehehehe~ bukan bz, just tak de masa jekk nak on9 n ber-update blog.. lagi pown beberapa arini cik fify selalu sangat kena selesema :-( dah tuh asyik hacumm jelaa tak renti-renti bagai.. huhuhu~ ubatnya just tarok minyak cap kapak kat hidung jekk laa, memang tak selesa langsung taw.. nak makan ubat biji yang doc bagi tuh memang tak berkesan langung !! eerrgghhhh sengal kentang  ! :-) pape pown nanti baik laa selesema cik fify nie.. wee~

hari yang best <3<3
 suka beno sampai terloncat-loncat~
 
arini 31/07/2011 cik fify diistiharkan kerja part time kat cc dekat gan kolej cik fify *bawah kolej oke ! * alhamdulillah, encek azhar bagi cik fify job kat sini.. nie cik fify on9 n ber-update blog kat cc laa.. ee suka sangat sebab akhirnya nak kerja part time cik fify termakbul jugak !! so, cik fify just datang kerja ari ahad jekk.. sebab ari-ari lain termasuk ari sabtu hanim jaga.. soo, maybe lepas cik fify habis final bulan9 nanti cik fify kerja full gan sebaiknya.. cik fify kerja start dari kul 12 sampai kul 6 jekk !! gaji dye pown tak laa setinggi gaji kerja kat ofis oke ! biasa-biasa jekk, janji cik fify ada pendapatan sendiri..
then, tadi encek azhar discuss gan cik fify nak jual topup, tapi guna hanset sendiri.. n untuk menambahkan pendapatan cik fify jugak !

cik fify berkata; saya oke jekk encek !
                            tapi wat masa nie saya belom ada duit lagi 
                            nak jual topup pkai hanset saya..
                            dan saya akan fikir cadangan encek tuh ea??
                            sangat menarik cadangan encek tuh, 
                            saya suka sangat !!! 

encek azhar berkata; tak pe saya faham, 
                                    dan awak leh guna hanset saya dulu..

sooo, gan bangganya cik fify pown bersetuju gan cadangan 
encek azhar tanpa membantah kata-katanya..

p/s cik fify; SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA KEPADA SEMUA UMAT ISLAM :-)
 
                            

No comments:

Post a Comment

sila komen yey ??
nanti fiffy reply
kalau ade mase =)