Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah

My Frenzy :)

mari berjimba :)







>> yummy sedapppp :)


fuhhh *dah terikot awal ashaari lah pulokk* . lama dah aku tak berjimba kat blog nie .
btw tengs alot kat my bff azz ngok ngek sebab tolong aku sampai buleh on blog aku nie .
sooo start lah sudah merepek repek bagai aku kat sini . hahahha * kau memang kuat merepek !
arini aku cuti dek sebab encek flu aku nie mengacau aku dari malam semalam , sampai lah pagi nie .
dye tak benti benti nak stoppppp berada dalam hidung aku nie . * amat merimaskan , demm !
soo , arini my mum pown mula lah ada jekk mende dye nak pesan kat aku suroh beli mende yg dye nak tuh .
start dalam perjalanan , aku pegi pet shop nak menjelajah dunia arnab . ahhaha * fensannnnn
yeah . aku memang nak bela arnab . sooo , tunggu hujung bulan nie lah aku baru dapat beli kau ye wahai si arnab ^.^
after dat aku pegi medan gopeng perkenakan tutti frutti , auwww sedapppp bangat ! * sampai menjilat jari
pewhhh mengila aku tengok buah buahan dye , memang meleleh aliyurrr anda bila anda tengok .
lastly aku g tempat yg my mum suroh pegi tuh , grrr amat menjengkelkan ! hahahaha * sempat shoping beli tudung obama tuwww
lepas puas berjimba jimba kat luar , balekkkk rumah teros !! * penat berjalan





 >> dua kat atas nie motor ER6n
harga dye lebih kurang BERpulohh ribuuu * sebab price dye tak ingat
kalau nak tao berapa harga , sila datang kedai aku :)


 >> kawasaki ninja rr

>> nie pulakkk 135LC
price dye RM6900 ~ d/payment RM3500


ayoo , sempat jugak aku promot motor motor yg jual kat kedai aku . heee~
kalau u all nak beli motor or nak survey motor , buleh datang kedai aku :~
nama kedai : PERUSAHAAN MOTOR SEK CHUAN (dekat pekan lama)
no tel : 05-2546387
u all buleh call n cakap nama aku >> fifi <<
selamat berenjoyyyy yahhhh ^.^

No comments:

Post a Comment

sila komen yey ??
nanti fiffy reply
kalau ade mase =)