Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah

My Frenzy :)

cerita di pagi hari ;)

morning , morning n morning !
bangun lahh sudah pagi meyhh. ahahaha~
awal gila aku bangun hari nie, yela dek sebab aku nak wat bekfes tuk adik adik sedara aku nie.
hmm, just simple jekk pown bekfes nye.
sandwich sardin ! sebabnye makcik, adik sedara gurl aku, sepupu laki aku,
bawak nenek aku pegi berurut kat mana ntah lahh aku pown tak berapa sure tempat tuh. huhuhu~
soo, dah jadi duty aku kat sini bangun pagi kemas dapo, kemas ruang tamu,
n cuci pinggan mangkuk yg kotor.
hm, dah jadi tabiat aku dah pown masa kat kg.
#kat ipoh lahh !

hmm, arini aku dah start keje kt kedai 99 Speedmart tuh.
hope arini 1st langkah aku kat sini berjalan gan baek.

nie lahh masanye aku nak buktikan kat orang yg aku boleh berjaya dalam hidup aku.
even keje kedai runcit camtuh, nama pown keje.
lagi pown kalau depe bagi keje berat pown aku dah biasa.
sebab dulu dulu aku keje dari kedai runcit, pasaraya save, pasarayaku n 7eleven,
sampai lahh skunk 99 Speedmart nie kedai runcit !
aku jadi cam biasa n dah ada pengalaman kalau depe bagi keje sekali pown.
#tak de lahh nak cakap besorrr sangat !  

No comments:

Post a Comment

sila komen yey ??
nanti fiffy reply
kalau ade mase =)