Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah

My Frenzy :)

menjelang esok~

sory ziry, aku pinjam jap pic kau ! haha~

yeah ! esok raya !
alhamdulillah, semua persiapan raya aku dah settel kan.
mengemas rumah, pasang langsir, pasang sarong kusyen dah siap buat.
just nak masak n isikan kueh-mueh dalam balang raya je belom buat lagi.
*ada ke kueh raya ?? bukan just kerepek-merepek ke, haha~ *
kerja-kerja untuk malam kunk ; 

- nak masak nasi impik + ayam masak merah
- nak isi kerepek-merepek dalam balang
- nak kemas rumah *ouhh, again ! haha~ *
- nak basuh langsir n sarong kusyen

itulah kerja-kerja rumah aku nak buat malam nie.
esok pagi pulak nak hidangkan makanan nak makan di pagi raya,
pegi sembhayang raya, then g tengok mak kat hospital.
tadi abah bagi tao kat aku memang konfem kaki mak kena potong :(
aku hanya terdiam, even aku shockkk sangat !
tapi, aku hanya berdoa yang terbaik untuk mak.
rasa macam sedey pown ada,
sebab selalunya aku tolong mak buat kerja-kerja rumah time macam nie.
tapi, sekarang nie aku kena buat sensorang jekk.
*sedey nye ! huhuhu~ *
apa-apa pown moga cepat sembuh ye mak !
n untuk MUHD HAFIZUDIN B. NASRI,
moge kau pown cepat sedar dari koma n cepat sembuh oke !
aku dapat tao kau excident dari my ucuk jugak.
malam semalam dye bagi tao kat aku.
terok jugak kau ye,
tak pe, aku n ucuk aku hanya mampu berdoa moge kau cepat sembuh !
SELAMAT HARI RAYA,
MAAF ZAHIR DAN BATIN :)

No comments:

Post a Comment

sila komen yey ??
nanti fiffy reply
kalau ade mase =)