Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah

My Frenzy :)

di hari raya ♥

baju raya aku taun nie :)

yeah masuk hari nie dah masuk raya ke3.
*tapi tarikh blog nie sewel mention hari semalam !!*
raya petama aku beraya dulu gan mak kat hospital,
then pegi rumah nyaie.
actually, kaki kiri mak dah kena potong :(
*sumpah sedey gila bhai !!!*
petang tuh aku pegi gan abah,
adik aku n aunty-aunty aku.
aku yang tengoknye pown da bercucuran air mata,
apatah lagi abah aku, ye ar she is his wife lahh !
apa-apa pown aku just dapat doakan kesembuhan mak :)
oke, jom melihat pic-pic yang akan terpapar nie ye.


aku gan adik aku, masa kat my home~


aku gan yaya (anak maknda no4)
yaya terpegun tengok bunga tuh,
sebab dye pelik n tertanya nape baju
kak fify dye kaler pink,
baju n bunga dye pown pink.
*bunga tuh kaler merah lahh kak fify !*



nie lahh yaya.
comey kan dye ??

hehe~


 aku gan angah.
anak maknda no2 n kakak kpd yaya.
dye nie pown skunk nie otak pown
dah boleh blah cam aku !
sayanggg kau angah :)


aku gan qalesya.
anak bongsu makdik.
dye comel kan ??
macam kak fify dye pown ade. hehe~



oke, nie kesah raya ke2 pulak.
semalam aku hangout gan fynaz n jay(her boyfie).
aku jekk kali nie hangout gan depe my ucuk tak de. :(
semalam aku beraya rumah fynaz, then pegi rumah jay,
rumah mak angkat fynaz, n lastly beraya rumah aku.
n then dalam kul 5.30 tuh pegi hospital tengok mak aku,
so, dalam kul 7 tuh kami pegi gm.
*konon nak tengok baju,
tapi HAMPEHH sebab banyak kedai tutup*
then, kami g karoke bagai !
*memang puas gila seyh*
hmm, dalam kul 8 lebih tuh ingat nak makan kat dataran,
tapi depe cakap makanan kat sana tak sedap.
last-last aku cadang makan kfc kat silibin,
dekat gan rumah aku.
kami makan bagai kat sana, snap pic.
*tuh dah memang kebiasaan*
nie lahh pic kami. sila lahh lihat ye.

dalam karoke ♥


kat kfc :)

1 comment:

sila komen yey ??
nanti fiffy reply
kalau ade mase =)