Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah

My Frenzy :)

aku punya cerita :)

hye u all.
baru kali nie aku dapat ber story mory bagai gan u all.
banyak kot benda yg aku nak share gan u all.
oke , first thing u all kena tao yg ak skunk stay kat rumah makcik aku kat petaling jaya.
after aku habis itp aku keje jap kat 7E sementara makcik aku nak amek aku kat ipoh.
tapi tak lama pown aku keje 7E , sebab leader aku tuh wat hal pulakkk gan aku !
ada ke patot dye suroh aku gan member kerja aku tuh bayar dwe short sebanyak RM8 ??
memang tak masuk akal langsung !
yelaa sebab selalunye kalau dwet short aku sedar , nie secara tak sedar.

besok aku keje aku check balek , tengok kat resit kira kira dwet tak ada sesen pown short tao tak !
memang panas lah hati aku. tapi naseb baek time shift aku tuh tak jumpa dye.

kalau tak memang aku sua muka gan dye !
grr geram gilaaaa aku.
sooo , tak lama tuh aku resigned.
nak dipendekkan cerita , ritu b4 aku nak g kL aku jumpa dye pulangkan baju n tag nama.
dye cakap dye akan bayar payment gaji aku tuh gan request cek.
oke tak pe aku tunggu. hmm, skunk nie pown kat ipoh aku dah tak de keje.
nie lahh peluang aku nak mencuba nasib kat kL.

No comments:

Post a Comment

sila komen yey ??
nanti fiffy reply
kalau ade mase =)