Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah

My Frenzy :)

sadness day :(

alolo sdey nye~ 

huargghhhh :(
tapak kaki aku saket n bengkak sebab malam semalam b4 berbuka,
masa tuh nak masuk bilek,
tiba-tiba aku rasa macam terpijak something jekk,
tengok-tengok tulang ikan kayu !
dah lahh tulang dye besar gerabak,
saket tao tak bila kena :(
soo, kaki aku pown berdarah-darah lahh.
huhuhuhu~
tapi, aku letak minyak cap kapak bagi hilang saketnye.
then, lepas letak minyak aingin tuh,
kaki aku jadi bengkak semacam jekk :(
jalan pown apa lagi macam penguin lahh !!
dah lahh arini aku jaga cc.
mintak-mintak oke lahh.
*maaf bebanyak sebab tak dapat display pic kaki tuh*
 



No comments:

Post a Comment

sila komen yey ??
nanti fiffy reply
kalau ade mase =)